To top
2 aug

Overhemd kopen een probleem? Nu niet meer!

Een herkenbaar probleem

Als ik aan het shoppen ben met mijn broertje merk ik dat alles te groot is.
Die arme jongen verdwijnt soms in een small en xsmall is voor heren bijna nergens verkrijgbaar.
Aan de andere kant heb ik een prachtige grote man naast me die het tegenover gestelde probleem ondervind.
De collecties lopen vaak tot XL en met een beetje pech vallen die ook nog eens klein uit. 
Online een overhemd vinden is voor hun beide een groot doolhof waardoor ze door het bomen het bos niet meer zien.
De perfecte oplossing voor beide? overhemden.com!
De maten XS t/m 4XL zijn gewoon allemaal verkrijgbaar op hun webwinkel.
fashionstatementsbyq_fashionblog_Sleeve7_overhemden_extra_lange_mouw
De oplossing
Mannen winkelen functioneel, zo blijkt uit onderzoek van Ruigrok. Het liefst zoekt de Nederlandse man op basis van zijn boordmaat en de kleur van het overhemd. Toch zijn er nauwelijks webwinkels die daar rekening mee houden. Ook vinden mannen het prettig om de optie te hebben om naar een fysieke winkel te gaan.
Daarom heeft overhemden.com een fysieke winkel in de Maasstraat 89 te Amsterdam geopend. Heerenzaak M.

Overhemden.com biedt de oplossing en biedt de mogelijkheid om per boordmaat (van maat 38 tm 46) te zoeken én op basis van de kleur van het overhemd.
– snel en eenvoudig zoeken op jouw specifieke boordmaat
– snel en eenvoudig zoeken op de kleur van het overhemd
Extra lengte nodig?
Geen probleem! Overhemden.com heeft het prachtige merk Sleeve7!
fashionstatementsbyq_fashionblog_sponsering_sleeves
Wat maakt overhemden.com uniek?
Op overhemden.com staat niet het zoeken naar overhemden centraal, maar het vinden er van. En dan niet zomaar overhemden, maar echt alleen de beste. Met als resultaat een verzameling van merken en overhemden die één ding gemeen hebben: het zijn de beste en meest populaire overhemden van dit moment. Ze streven altijd naar de beste prijs-kwaliteit verhouding en ze geloven in persoonlijke service. 
Een extra’tje
Je outfit compleet maken? Met leuke happy socks?
Geen enkel probleem!
Overhemden.com heeft ook T-shirts, sokken, ondergoed en heel veel andere accessoires!
happy-socks_fashionstatementsbyq_sponsering

Querine Noelle van Wijk

fashionstatementsbyq@gmail.com

No Comments

Leave a reply