To top
14 mei

Fashion | Lente Outfits & Wishlist

L
ente Outfits & Wishlist

Ik ben altijd al dol geweest op jurken, het zal jullie daarom ook niet verbazen dat er nog wel wat jurken op mijn wishlist staan.
Ik heb voor jullie een top 3 gemaakt van jurken voor verschillende gelegenheden.
De bloemetjes jurk kan je dragen overdag, naar een festival, of naar een casual diner.
De lange avond jurk is ideaal voor een chique diner, feest van de zaak of een bruiloft.
Let daarbij wel op dat de meeste bruiden geen wit of crèmekleur bij hun gasten willen zien.
Kies dan voor deze jurk in de kleur: Mint, rood of smaragd.
De rechter foto en tevens 2de floral print jurk is uitermate geschikt voor het festival seizoen.
Deze lente-musthaves heb ik gevonden bij OTTO, wat vind jij ervan?

Laatst gescoorde lente outfits

Mijn nieuwe favoriete outfits voor dit voorjaar?
De vrolijke gele must have broek van Adidas.
Ik heb heel bewust gekozen voor dit model van Adidas omdat deze een soort bandplooi effect krijgt door het stiksel aan de voorzijde van de broek.
Hierdoor oogt de broek iets minder sportief dan dat hij eigenlijk is.

Het jasje en de broek zijn beide verkrijgbaar op dezelfde webshop.
Wil je deze vrolijke outfit ook scoren?
Klik dan op de foto, dan kom je op de webshop terecht waar ik het heb besteld.

En dan het must have shirt wat eigenlijk al sinds vorig jaar niet meer in je kast mag ontbreken natuurlijk!
Het Levi’s shirt!
Of je hem nu in de traditionele kleur net als ik hebt of in welke kleur dan ook, hij is hot en terug van weg geweest.
Heb jij hem nog niet in je bezit?
Klik op de foto om heb direct te shoppen.

Afgelopen vakantie had ik sinds lange tijd weer eens een badpak gekocht.
Al die tijd was ik bang dat het niet mooi zou staan en vervelend zou zijn met het zonnen.
Niets was minder waar, het stond heel classy.
Bij het zonnen bruint je buik niet mee, maar als je iedere dag een andere bikini/bakpak aan hebt is het “probleem” opeens niet zo heel erg meer.
Daarom mocht deze badpakken wishlist niet ontbreken.

Wanneer je 1 van de badpakken beter wilt bekijken kan dat door simpel weg op de afbeelding te klikken.
Je komt dan bij de desbetreffende badpak op de webshop uit.

Querine Noelle van Wijk

fashionstatementsbyq@gmail.com

No Comments

Leave a reply