To top
13 mei

Spring Outfit

Oke, het is tijd. Tijd om weer eens wat leuks aan te doen! Sinds het corona tijdperk heb ik niks meer gedaan aan mijn blog of instagram. Hoe, wat en waarom? Ik heb besloten de zaak alleen te runnen. Mijn ouders zijn beide 65+ dus ik wou geen risico lopen. Zij mochten “vakantie” vieren terwijl ik de zaak open hield. Open voor take-away en voor de kleding, home decoration en cadeauartikelen. Iedere dag in je “normale” kleding is fijn, begrijp me niet verkeerd, maar opeens was ik er klaar mee. Ik had deze geweldige witte top met strik binnen gekregen en kon hem niet langer meer ongepast in mijn kast laten hangen! Ik heb mijn 3 favoriete broeken opgestoomd en kon vervolgens niet kiezen welke ik van de 3 het leukst vond staan. Met die keuze mogen jullie me helpen!

White Slinky Newspaper Print High Neck Midi Dress – Patrica
from www.femmeluxefinery.co.uk 
*CLICK HERE*

When a woman says,

‘I have nothing to wear! ‘,what she really means is,
There’s nothing here for who I’m supposed to be today.”

MUSTHAVE: Tie Dye T-Shirt

De musthave van dit seizoen is de Tie Dye Oversized T-Shirt. Ben je super handig dan zou je hem natuurlijk ook zelf kunnen maken. Maar ik heb daar zelf het geduld niet voor haha. Deze shirts heb ik van de webshop van Femme luxury en kosten slechts €10,- en wees nou eerlijk voor deze prijs bestel je ze gelijk in alle kleuren!!

Shop The Items

Stone Slinky High Neck Sleeveless Bodycon Midi Dress from Femme Luxe. Available in Size 34-44
Click Here

Pink One Shoulder High Neck Bodycon Midi Dress
Click Here

White Mesh Tie Bow Front Ribbed Frill Top – Valente
Click Here

Pink Tie Dye Oversized T-Shirt – Veda. Available in Sizes 6 – 12
Click Here

Blue Tie Dye Oversized T-Shirt – Veda. Available in Sizes 6 – 12
Click Here

Black Cargo Slim Leg Joggers – Lucille. Available in Size 6-16
Click Here

Red Bardot Bodycon Midi Dress – Ash. Available in Size 6-16